HaRo Laser SPA | Salon kosmetyczny, Depilacja laserowa Sosnowiec
  • ul. Orląt Lwowskich 6 | 41-200 Sosnowiec
  • Pn – Pt: 10:00-20:00; Sb: 8:00-16:00
  • ul. Orląt Lwowskich 6 | 41-200 Sosnowiec
  • Pon – Pt: 10:00 – 20:00 Sob: 8:00-16:00
  • +48-570-075-355
HARO LASER SPA

Łatwo umów swoją wizytę w salonie kosmetycznym w Sosnowcu

Informacje i dane kontaktowe

Adres:

ul. Orląt Lwowskich 6 | 41-200 Sosnowiec

Godziny otwarcia

Pon– Pt 10:00-20:00
Sobota 8:00 – 16:00

TELEFONY:

UMAWIANIE WIZYT

MANAGER SALONU

+48 730 740 718

REKLAMACJE

+48 503 304 515

Sprawdź jak do nas trafić

DOJAZD SAMOCHODEM

Salon kosmetyczny HaRo Laser Spa znajduje się przy ul. Orląt Lwowskich 6, popularnej DK79, przy rondzie na styku Sosnowca, Mysłowic i Jaworzna.  Kliknij i wyznacz trasę dojazdu

Dojazd Komunikacją Miejską

Przy salonie znajduje się przystanek autobusowy “Modrzejów Rynek”. Zatrzymują się autobusy linii 18, 26, 35, 150, 160, 935. Pełen rozkład jazdy dostępny na stronie KZKGOP.

Parking

Przed salonem znajduje się kilka ogólnodostępnych miejsc parkingowych. W sytuacji braku miejsca postojowego zalecamy skierować się na parking w okolicy ronda. Kliknij po dokładne koordynaty

Ostrzegamy i informujemy, iż parking za piekarnią, znajdującą się niemal naprzeciw naszego salonu, jest parkingiem prywatnym.  Za parkowanie na tym terenie właściciel nalicza opłaty w kwocie 450 PLN.

Masz pytania?

Masz wątpliwości, który zabieg będzie dla Ciebie najlepszy? Nie wiesz, jak się do niego przygotować? A może chcesz zmienić termin rezerwacji? Skontaktuj się z nami — chętnie udzielimy wszelkiej pomocy!

Dodatkowe informacje

Salon kosmetyczny HaRo Laser SPA w Sosnowcu

Płatności:

Karty i GOTÓWKA:

Akceptujemy płatności kartami płatniczymi, zbliżeniowymi, blik oraz gotówką.

Nr Konta Bankowego:

56 1050 1272 1000 0091 1997 7990

Salon kosmetyczny HaRo Laser SPA w Sosnowcu

Chcesz zrezygnować z wizyty?

POINFORMUJ NAS O TYM!

Jeżeli z jakiegoś powodu nie możesz skorzystać z umówionej wizyty w HaRo Laser SPA, prosimy o wcześniejszą informację o rezygnacji. Dzięki temu będziemy mogli zaoferować ten termin innym klientom oczekującym na wizytę.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę!